keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Siunausta uuteen vuoteen!

18 kommenttia:

JohannaL kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta!

Siru71 kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta!

Sesile kirjoitti...

Siunausta myös sinulle Maire<3

Nan kirjoitti...

Hyvää ja rauhallista Uutta Vuotta sinullekin!

Blue kirjoitti...

Hyvää Uutta Vuotta !

Tiinuli kirjoitti...

OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Anonyymi kirjoitti...

Lämmin kiitos, sitä samaa toivotan Sinullekin !

Emmaleena kirjoitti...

Olinpa kömpelö....siis minä olen tuo anonyymi, :)

liskonainen kirjoitti...

valoa ja voimaa uuteen vuoteesi!

Anonyymi kirjoitti...

Siunausta ja varjelusta alkaneelle vuodelle t. Riitta

mm kirjoitti...

Sinulle myös. Valoa kohti!

Sisko kirjoitti...

Kiitos! Samoin myös sinulle!

Marde kirjoitti...

Löysin sinutkin täältä :) Minä olen asumustani muuttamassa myös tänne kun vuodatus tökkii. Tervetuloa vieraisille.

kangaskasa kirjoitti...

Hyvää uutta vuotta Palaga!

Doris50 kirjoitti...

Siunausta Uudelle Vuodellesi, 2009.

Sirppis kirjoitti...

Hyvää Uutta Vuotta Sinulle Palaga!
ps. blogissani on Sinulle haaste.

liskonainen kirjoitti...

huhuu ystäväni?
missä olet, alan jo kaivata sinua.

Anne kirjoitti...

Siunausta sinunkin uuteen vuoteesi.
Olen samoilla asioilla kuin tuo Liskosisko: missä olet ?